Dla wszystkich, którzy wahają się pisać - cykl: Rozmowy z przyjacielem

 


– Jak to nie wiesz, o czym pisać? Przecież widzę, jak czasem słowa same wymykają się spod twoich palców. Zastanów się – co chciałbyś przekazać ludziom? Poza tym bądźmy szczerzy… Ty na okrągło coś nadajesz. 
– No wiesz, z ciebie to, ale przyjaciel. 
– Prawdziwy, kochanie, prawdziwy. 
– Wiem i bardzo ci dziękuję za to, że jesteś. … – A tak właściwie, to już wiem, o czym chcę pisać. 
– Mhm? 
– O tym, jak ważna jest natura, relacje z ludźmi; o tym, że to nie jest złe, lubić posiadać rzeczy – o ile nie przesłania nam to świata. -… – Nic nie powiesz? 
– Cóż, co mogę rzec? Chyba tylko: nie zwlekaj!
 
Pisz. Może nie uratujesz świata, a może jednak tak. Wiedz jednak, że możesz mówić i że ktoś to na pewno usłyszy – a to już coś. Więc powiedz światu, co kryje twoja dusza.

Komentarze

  1. No właśnie Moja Droga - pisz - obiecałaś autograf i kawę z bitą śmietaną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się wpakowałam ; D
      Jak nic, pozostaje mi tylko zasiąść i pisać...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„WPADKI ZDIAGNOZOWANEJ WARIATKI” Monika Luna

"KRONIKI CZASU ZIEMI" Andrzej Góral

KIMŻE JESTESMY BEZ NASZEJ PRZESZŁOŚCI?

"MIŁO MI SIĘ POZNAĆ. GDZIE KOŃCZY SIĘ ŚWIAT, A ZACZYNAMY JA" dr Sara Kuburic

„PRZYJACIELE, KOCHANKOWEI I TA WIELKA STRASZNA RZECZ” Matthew Perry

SAMOTNOŚĆ NA KOŃCU DROGI