UWAŻAJCIE NA MARZENIA

ZACZĘŁAM ROZWAŻNIEJ MARZYĆ, BO NA MARZENIA NALEŻY NAPRAWDĘ UWAŻAĆ. 

 


Wszechświat działa jak podświadomość. Wypowiadasz życzenie: „Chcę być bogaty” – a on je spełnia, nie zastanawiając się, jakim kosztem osiągniesz to bogactwo. 

Stajesz się bogaty, ale… 

… świat lubi równowagę… 

… więc będziesz też samotny… 

 … za swoje bogactwo zapłacisz utratą rodziny (na przykład). 

Uważaj więc, zanim wypowiesz lub pomyślisz życzenie. Zanim to zrobisz, rozważ je, „obejrzyj” z każdej strony, pomyśl o zyskach i stratach; analizuj, zastanawiaj się, rozłóż je na części pierwsze. Uwzględnij osoby wokół siebie i zastanów się, ile będą musiały zapłacić za twoje życzenie oraz czy na nim skorzystają. Dopiero kiedy będziesz miał świadomość zysków i strat (nie ma nic za darmo; żeby coś otrzymać, trzeba coś dać), wypowiedz swoje życzenie. Nie bój się marzyć, ale podchodź do tego z rozsądkiem, rozwagą i empatią.

Komentarze

  1. Zgadza się! Mojej koleżance zachciało się kiedyś długie zwolnienie, by nie chodzić do pracy. No i dostała, bo zachorowała na raka jelita. Nie było jej 3 lata... do dziś powtarza, że trzeba uważać na to, co sobie człowiek wymarzy, bo... może się spełnić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli miałam rację, pisząc ten tekst ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„WPADKI ZDIAGNOZOWANEJ WARIATKI” Monika Luna

"KRONIKI CZASU ZIEMI" Andrzej Góral

KIMŻE JESTESMY BEZ NASZEJ PRZESZŁOŚCI?

"MIŁO MI SIĘ POZNAĆ. GDZIE KOŃCZY SIĘ ŚWIAT, A ZACZYNAMY JA" dr Sara Kuburic

„PRZYJACIELE, KOCHANKOWEI I TA WIELKA STRASZNA RZECZ” Matthew Perry

SAMOTNOŚĆ NA KOŃCU DROGI