PISAC MOŻNA. TYLKO... PO CO?

 

„Kiedyś zakochałam się w robotniku budowlanym, który powiedział, że jego matka zajmuje się pisaniem. »A co pisze?«  zapytałam, sądząc, że chodzi o poezję, powieści albo opowiadania. »Pisze do chorych w szpitalach  wyjaśnił mój ukochany. Codziennie wysyła jeden list albo kartkę, najczęściej do nieznajomych«”. 

Pisać można dla siebie.

Pisać można dla kogoś.

Pisać można, by...pisać. 

Pisać można, by coś przekazać.

Pisać można, by nie zapomnieć. 

Pisać można, by... pamiętać kim się jest. 

Pisać można, by ocaleć. 

Pisać można, by nie oszaleć. 

Pisać można dla radości. 

Pisać można dla miłości.  

A Wy, moi drodzy, piszecie? Jeśli tak, to dlaczego? Po co? 

Źródło cytatu:  Regina Brett „Mów własnym głosem. 50 lekcji, jak głosić swoją prawdę"

 

 

Komentarze

  1. Pisanie bywa cudowne! I świetnie rozładowuje emocje ;) Jakby na to nie patrzeć lepiej "wyżywać" się na kartce papieru niż na...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„WPADKI ZDIAGNOZOWANEJ WARIATKI” Monika Luna

"KRONIKI CZASU ZIEMI" Andrzej Góral

KIMŻE JESTESMY BEZ NASZEJ PRZESZŁOŚCI?

"MIŁO MI SIĘ POZNAĆ. GDZIE KOŃCZY SIĘ ŚWIAT, A ZACZYNAMY JA" dr Sara Kuburic

„PRZYJACIELE, KOCHANKOWEI I TA WIELKA STRASZNA RZECZ” Matthew Perry

SAMOTNOŚĆ NA KOŃCU DROGI